top of page

FAQ

  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Løypestatus
    Løypestatus kan du se under hvert av anleggene – i appen eller på våre nettsider skimore.no
  • Kjelke
    Våre Skimore medlemmer kan booke kjelker gratis i appen til benyttelse i Korketrekkeren. Gjester booker og betaler for leie av kjelker i Skimore appen.
  • Min bruker er sperret og jeg får ikke booket klatring.
    Hvis du er kjøper av medlemskapet eller en del av en ordre med ubetalte fakturaer over lenger tid, så kan dette være grunnen til at du er sperret. De ubetalte fakturaene må først da betales for, for at du kan booke klatring. Er dette ikke tilfellet eller du trenger hjelp til dette, så kan du ta kontakt med support@skimore.no, som kan hjelpe deg. Husk å skrive ditt fulle navn og mobilnummer registrert på din profil.
  • Jeg har betalt inn manuelt med Vipps, men betalingen er ikke registrert.
    Om du har betalt med riktig KID nummer fra riktig faktura så burde dette registreres automatisk hos oss. Send oss en mail på support@skimore.no så følger vi opp saken.
  • Jeg kjøpte dagspass, men ønsker medlemskap istedenfor. Jeg har nå kjøpt medlemskap, får jeg pengene tilbake for gjestepasset?
    Har du kjøpt Gjestepass i appen vår og ønsker å tegne medlemskap, så trekker vi summen for gjestepasset av på medlemskapsprisen. Medlemskapet må inngås innen 72 timer etter at du har kjøpt gjestepasset. Er dere en familie som har kjøpt et Gjestepass til hvert familiemedlem og ønsker å konvertere til familiemedlemskap, så må dere tegne et familiemedlemskap i appen innen 72 timer etter kjøpet av Gjestepassene. Deretter sender dere en mail til support@skimore.no, så sørger vi for å trekke av prisen på Gjestepassene fra familiemedlemskapsprisen. I emnefeltet skriv: Gjestepasskonvertering familie I mailen skriv: Navn, telefonnummer til den som kjøpte gjestepassene og medlemskapet. Dette må være samme person. Eks. Kjøper du/dere Gjestepass lørdag kl. 10.00 så kan du/dere konvertere til medlemskap innen påfølgende tirsdag kl. 10.00. NB! Tilbudet gjelder kun Gjestepass som er kjøpt i appen, IKKE gjestepass kjøpt i billettluken. Rabatten gjelder kun ett (1) Gjestepass per person som tegner medlemskap/inngår i familiemedlemskapet. Eks. Har du/dere kjøpt to eller flere gjesteplass per person innen de siste 72 timene, får man likevel kun trukket fra prisen for ett Gjestepass per person fra medlemskapsprisen.
  • Jeg ønsker å betale alt samlet
    Send en mail til support@skimore.no Da vil du få informasjon om utestående beløp, kontonummer og KID som skal benyttes.
  • Kan jeg endre forfallsdato?
    Nei, det finnes ingen funksjon for dette på nåværende tidspunkt. Send en mail til support@skimore.no
  • Hvordan legger jeg til nytt bankkort?
    Bankkort kan oppdateres/lagres i Skimore appen din under Profil - Betaling og faktura - Endre betalingsmetode.
  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Kjøpe Familiemedlemskap
    I et familiemedlemskap kan det være inntil to voksne og opptil tre barn til og med 24 år i samme husstand. Pass på at alle familiemedlemmer legges til når man tegner medlemskapet. QR koden for å hente ut eventuelle nye Keycards vil kun du som kjøper se i appen på forsiden under "aktive bookinger". Alle nye Keycards må hentes ut samtidig, men det holder at en person henter de ut.
  • Keycard
    Keycard fra forrige sesong benyttes videre i år. Nye Keycards hentes ut i kasse inne eller i automater plassert ute i alle anlegg. Erstatningskort kjøpes i appen; Konto > Mine adganger > Klikk på person trenger erstatningskort > Klikk rød knapp «Mistet keycard» > Gå til betaling og fullfør kjøp > Hent ut nytt Keycard ved å bruke QR kode i et pick up point
  • Kjøpe til barn/ ungdom
    Last ned appen og kjøp medlemskap til barnet/ungdommen. Fyll inn informasjonen til personen som skal ha medlemskapet. Husk at mobilnummeret må være et annet enn ditt eget, det vil ikke fungere dersom du registrerer ditt eget. Det er kun krav til mobilnummer/e-post til personer over 16 år. Gå til betaling - velg mellom årlig/månedlig betaling - velg forfallsdato - les og godkjenn vilkår - fullfør betaling med Vipps eller bankkkort. QR koden for å hente ut eventuelle nye Keycards vil kun du som kjøper av medlemskapet se i appen under Forside - Aktive bookinger. Send barnet/ungdommen screenshot av koden for å hente ut heiskort selv.
  • Fryse medlemskap
    Medlemskap kan fryses i en angitt periode dersom et medlem blir syk eller skadet innenfor avtaleperioden, og derfor ikke kan benytte seg av medlemskapet. Skader og sykdom som medlemmet hadde da medlemskapet ble tegnet, gir ikke rett til frysing av medlemskapet. Medlemskap kan også fryses som følge av graviditet og dokumentet obligatorisk førstegangstjeneste. Er medlemmet en del av en familiepakke, vil månedsprisen reduseres i % andel – tilsvarende antallet i familiepakken. Er det f.eks en familie på 4 stykker og én blir skadet, vil månedsprisen reduseres med 25% i den angitte perioden. Medlemmet plikter å gi beskjed til Skimore innen rimelig tid etter at skaden/sykdommen oppsto. Det kreves gyldig legeattest med angivelse av start- og sluttidspunkt. Avtaleperioden blir tilsvarende forlenget som perioden medlemskapet fryses.
  • Fornyelse av medlemskap
    Medlemskapene fornyes i en ny 12 måneders periode med binding dersom fornyelse ikke blir stoppet i appen før fornyelsesdatoen. Kjøper av medlemskapet vil i appen under Profil - Medlem - Endre - Rediger både kunne stoppe eller aktivere medlemskapet igjen før fornyelsesdatoen. Knappen vil bli markert i rød dersom du har stoppet/deaktivert fornyelse, og lyseblå om fornyelse er aktivert. Dersom endringer er påkrevet som følge av endret alderskategori kan prisen justeres.
  • Hva må jeg huske før første besøk for sesongen
    Dette må du huske på før ditt første besøk for sesongen: 1: Pass på at du har aktivt medlemskap I din Skimore-app under menyen Konto > Mine adganger finner du ditt/dine medlemskap. 2: Pass på å ta med riktig Keycard (heiskort) På baksiden av heiskortet ditt står et DTA nummer. Alle kort vi bruker er fra produsenten SKIDATA har 20-22 siffer og ingen bokstaver. I din Skimore-app i menyen Konto > Mine adganger > Aktive adganger kan du se ditt DTA nummer – pass på at dette samsvarer med nummeret som står på heiskortet. Har du eller en av de du handlet medlemskap til, ikke lenger fjorårets kort tilgjengelig kan nye kort kjøpes ved klikke på den/de som mistet heiskort for å så velge » Mistet keycard» og velg kjøp (60kr) I Konto > Mine adganger finner du QR kode for nytt keycard. Denne bruker du på et pick up point for å hente ut. Har du spørsmål kan du kontakte support@skimore.no i god tid før besøk i anlegget.
  • Medlemskapets varighet/ oppsigelse
    Våre medlemskap er årsmedlemskap med varighet og bindingstid i 12 mnd, med automatisk fornyelse i nye 12 mnd med binding. Vi har ikke løpende månedsmedlemskap eller medlemskap som gjelder kun for vinter- eller sommersesong. Man kan avslutte avtaleforholdet med oss når man måtte ønske, ved å betale ut restsum for avtaleperioden så 12 av 12 måneder er betalt. Man må i tillegg stoppe fornyelsen av medlemskapet i appen under Konto-> innstillinger-> Fornye/avslutte. Varsel om fornyelse sendes ut på mail i god tid før fornyelsesdatoen. Denne datoen er godt synlig på alle fakturaene (de finner du i appen under Konto/mine adganger/fakturaer.)
  • Fordeler medlemskap
    Fordeler ved ditt medlemskap er ikke en del av selve medlemskapet, men er et tilleggsgode vi tilbyr våre medlemmer. Disse fordelene vil være tidsbegrenset til angitt sesong/ periode og vil dessuten kunne variere fra år til år. Man må som medlem selv sette seg inn i hvilke medlemsfordeler som gjelder. Gjeldende fordeler får man oversikt over både i appen og på våre nettsider. Står ikke en fordel vi tidligere har hatt der, som f.eks gratispass i Trysil/Hemsedal, så er det følgelig ikke lenger en fordel vi tilbyr.
  • Hva er Skimore medlemskap
    Skimore medlemskap gir deg tilgang til Skimore Oslo (Skisenter Tryvann og Wyller, gratis kjelkeleie for aking i Korketrekkeren og H&L klatrepark), Skimore Drammen (Skisenter, klatrepark og en av Norges beste downhill sykkelparker) og Skimore Kongsberg (Skisenter, sykkelheis og Formula G).
  • Mobilbillett
    Vi er i en testperiode i samarbeid med Skidata. De som har valgt dette i appen, må ta med seg sitt vanlige Keycard også og ha dette i reserve i høyre lomme, så man raskt kan skifte til kjøring med Keycard ( da legges det i venstre lomme). Keycard og BLE kan ikke benyttes samtidig i anlegget. Man kan skifte fra BLE til Keycard vice versa i appen.
  • Sperret medlemskap
    Hvis du har fått beskjed om at medlemskapet er sperret på grunn av manglende betaling, må du legge til nytt eller samme bankkort i appen under Profil - Betaling og faktura - Endre betalingsmetode. Ta kontakt med support@skimore.no dersom du opplever at sperren vedvarer.
  • Informasjon om betalning
    Hvilken betalingsmetode bruker du?
  • Medlemskapet mitt har blitt fornyet uten at jeg har godkjent dette.
    Fornyelse er en del av avtalen som signeres når man handler medlemskap i appen. Ønsker man ikke å bli fornyet så må kjøper av medlemskapet selv stoppe den automatiske fornyelsen i appen (konto - innstillinger - fornye/avslutte) eller gi support@skimore.no beskjed på mail FØR fornyelse.
  • Bindingstiden min gikk ut etter at jeg var medlem i 1 år. Hvorfor er jeg fortsatt bundet til 1 år til? Jeg vil ikke ha noe medlemskap mer.
    Medlemskapet i Skimore er et løpende avtaleforhold med bindingstid i 12 mnd. Medlemskapet løper automatisk videre med nye 12 måneders bindingstid etter utløp av avtalt bindingstid og frem til medlemskapet avsluttes i henhold til kapittel 9 i vilkårene. Vilkårene er noe som alle kjøpere av medlemmer må godkjenne i app før kjøp.
  • Hvordan stopper jeg den automatisk fornyelsen. Jeg ønsker ikke å bli fornyet med ny avtaleperiode på 12 mnd.
    Kjøper av medlemskapet kan selv styre den automatiske fornyelsen i appen ved å gå til Konto - Innstillinger - Fornye/Avslutte. Dette må gjøres FØR fornyelsen av medlemskapet. Du finner dato for din fornyelse i samme meny som du deaktiverer/fornyer medlemskapet. Du vil ikke få en bekreftelsesmail etter at du har deaktivert, men du vil se det ved at markøren til høyre ved navnet ditt/deres går fra blå til rød. Får du det ikke til, kan du alltid ta kontakt med support@skimore.no.
  • Jeg har fått en QR kode på mine adganger uten at jeg har bedt om nytt keycard. Jeg har fremdeles mitt keycard.
    Ta kontakt med support@skimore.no og de vil se på saken. På mailen må du ta med bilde av forsiden og baksiden av keycardet. Husk også å skrive ditt fulle navn og mobilnummer registrert på din profil.
  • Jeg har en QR KODE på mine adganger. QR koden fungerer ikke.
    Appen sliter med å levere fungerende QR koder for øyeblikket. Vi jobber med saken. Ta kontakt på mail med support@skimore.no, og de vil hjelpe deg. Husk å skrive ditt fulle navn og mobilnummer som er registrert på din profil.
  • Kan dere slette all informasjon om meg?
    Så lenge du ikke har noe ubetalt eller aktivt medlemskap/booking nå, så kan du ta kontakt med support@skimore.no for seltting. som kan hjelpe deg med dette. Har du derimot en aktiv booking eller noe ubetalt, så må du vente med å ta kontakt til fakturaen(e) er betalt og medlemskapet ikke lenger aktivt.
  • Mitt keycard er sperret og jeg har ingenting utestående.
    Ta kontakt med support@skimore.no, og de vil se på saken.
  • Jeg ønsker å benytte meg av angrefrist. Jeg har brukt medlemskapet et par ganger. Dere har ikke lov til å trekke meg for dette.
    Ønsker du å benytte deg av angreretten og medlemskapet er brukt i perioden, så må medlemmet betale for per bruk, altså for bruk i henhold til gjeldende priser for gjestepass. Eks: Har du et enkeltmedlemskap og har brukt det 3 dager, så må du betale for tilsvarende 3 dagskort. Eller, eks: har du et familiemedlemskap med 4 medlemmer og 2 av medlemmene har brukt medlemskapet 3 ganger, så må man betale 3 gjestepass per medlem.
  • Kan dere endre mine personopplysninger (bilde, navn, fødselsdato, mail)
    Du kan ta kontakt med support@skimore.no som vil endre dette for deg. Husk å spesifisere hva du ønsker å endre fra og til.
  • Kan jeg få antall turer eller dager som jeg har kjørt?
    Det er ikke mulig å se dette selv i appen per dags dato. Men du kan ta kontakt med support@skimore.no, som kan sende deg en oversikt.
  • Jeg skal booke for en venn som har medlemskap, når jeg legger inn hans telefonnummer står det at jeg må betale. Hvorfor? Han er jo medlem?
    A: Vi jobber på en løsning for dette, du kan enten fullføre bookingen med betaling og sende en mail til support@skimore.no i etterkant så refunderer vi beløpet hvis den du betalte for har et aktivt medlemskap. Alternativt kan vennen som har medlemskap ta et skjermbilde av strekkoden i menyen Konto - Mine adganger - Aktive bookinger og sende på sms til en av de som blir med opp.
  • Jeg har booket klatring i Drammen og valgte å starte klatringen kl 15:00 men det står i menyen Konto - Mine adganger - Aktive bookinger at klatrebesøket starter kl 10:00, hvorfor?
    Alle bookinger i Drammen sin klatrepark er heldags bookinger og tiden som vises i Konto - Mine adganger - Aktive bookinger er når anlegget åpner. Du kan komme til valgfri tid, men senest 3 timer før anlegget stenger sånn at du rekker ta del av sikkerhetsopplæringen.
  • Jeg var innom og klatret i forrige uke sammen med en venn. Jeg får booket for meg selv igjen, men får feilmelding når jeg skal booke for min venn. Det står at han har en ubrukt booking, men vi var jo begge innom forrige uke.
    Vi er på saken.Ta kontakt med support@skimore.no om feilmeldingen vedvarer. Takk for tålmodigheten.
  • Jeg har familiemedlemskap med min partner og 3 barn. Et av mine barn skal nå bli med en annen familie og klatre. Kan de booke for han eller må jeg?
    Hvis barnet har et telefonnummer knyttet til brukeren sin så kan andre legge han til i sin booking ved å legge til deltaker og taste inn telefonnummeret. Hvis barnet ikke har telefonnummer knyttet til brukeren sin, så kan du registrere telefonnummeret til barnet ved å gå til menyen Konto - Mine adganger - Aktive adganger, klikk på vedkommende og velg "redigere brukerdetaljer " hvor du så kan lagre telefonnummer. Pass på at dette telefonnummeret må være unikt og at man ikke kan bruke sitt eget telefonnummer f.eks. Har barnet ikke et eget telefonnummer så må du som foresatt booke klatring fra din bruker. Og ta skjermbilde av strekkoden i menyen Konto - Mine adganger - Aktive bookinger og sende på sms til en av de som blir med opp.
  • Jeg skal booke klatring med start kl 10:00 men får beskjed om at det er fullbooket, selv om strekene i appen er grønne/oransje. Hvorfor?
    Bookinger i klatreparken i Oslo beregnes å være 3 timer og klatresele reserveres da for 3 timer. Dersom du ønsker starte kl 10, må det være ledige seler ikke bare kl 10:00, men kl 11:00 og 12:00 i tillegg. Er vi tom for klatresele / størrelser (tilgjengelighet strek er rød) på enten kl 10:00, 11:00 eller 12:00, så må du måtte velge et annet klokkeslett.
  • Jeg ønsker å booke et besøk i klatreparken for meg og et annet medlem. Hvordan gjør jeg det?
    Dette gjør du ved å legge til deltakeren med telefonnummer i bookingen din. Hvis du taster inn telefonnummeret til medlemmet, men appen ikke gir tilbakemelding " er dette riktig person " fulgt av navn på medlemmet du ønsker å legge til. Da er det enten feil nummer eller en person som ikke er registrert med nummer. Hvis det ikke er registrert et telefonnummer på en bruker, så er det KUN den som er betaler for medlemskapet for den personen, som kan booke klatring for den personen. Den som kjøpte medlemskapet kan i etterkant registrere et telefonnummer på den brukeren/medlemmet ved å gå til menyen Konto - Mine adganger - Aktive adganger, klikk på medlemmet og " rediger brukerdetaljer" tast inn telefonnummer og lagre. Telefonnummeret som lagres på hvert medlem må være unikt. Når et telefonnummer er lagret på medlemmet sitt profil, kan medlemmet selv logge inn i appen og booke klatring for seg selv, og andre vil kunne legge til medlemmet i sin handlekurv f.eks for å booke klatring, og vil da få riktig pris. Hvis f.eks et barn som er del av et familiemedlemskap ikke har telefonnummer knyttet til profilen sin, så er det altså KUN kjøper av medlemskapet som vil kunne booke for denne, inntil telefonnummer er registrert på profil.
  • Hva må jeg tenke på ved besøk i klatreparken?
    SKIMORE OSLO ; Ved første besøk per år og anlegg å alle gjennom sikkerhetsopplæring, book en tid før opplæring stenger Ingen gravide kan klatre Barn under 12 år må være sammen med voksen (18+) i blå, røde eller svarte løyper i tillegg til å tilfredsstille høydekrav Barn under 6 år må alltid ha med klatrende voksen Gelder ikke Balder (løype for de under 110 cm) Maksimal vekt 120 kg Anbefales ikke for personer med rygg-eller nakkeplager Høydekravene til løypene er absolutte Minimum alder for å klatre: 3 år Maks 4 barn per klatrende voksen i løypene SKIMORE DRAMMEN; Ved første besøk per år og anlegg må alle gjennom sikkerhetsopplæring, book en tid før opplæring stenger. Maksimal vekt 120 kg Ingen gravide kan klatre Hansker er påbudt. Ta med egne, kjøp i app eller på plass(kun kortbetaling) Anbefales ikke for personer med rygg- eller nakkeplager Høydekravene til løypene er absolutte (Minimumshøyden er 140 cm i voksen løyper og 110 cm i barneløypene). Minimum alder for å klatre: 2 år
  • Klatring og ledsagerbevis
    Klatrebooking med ledsagerbevis: Personen med ledsagerbevis må booke klatring via Skimoreapp. Deretter sende mail til booking@skimoreoslo.no med høyde på ledsageren samt dato dere skal klatre. Dere booker ikke til ledsageren i app eller billettluke. Dette må gjøres minimum 72 timer i forkant av besøket. (Forbehold om tastefeil)
  • Skimore+ medlemskap
    Årsmedlemskap for utstyrsleie. Du kan ta med deg utstyret hjem og eller oppbevare det hos oss! Utstyret tilpasses individuelt på hentestedet – så alle som skal ha utstyr må være med å hente ut. Dersom ikke alt utstyr blir levert tilbake innen fornyelsesdato så vil man fornyes for 12 nye mnd. Man leier for 12 mnd av gangen.
  • Skimore+ stoppe automatisk fornyelse
    Årsmedlemskap for utstyrsleie – et tilleggsprodukt kun for Skimore medlemmer. Du kan ta med deg utstyret hjem og benytte det som om det var ditt eget i hele perioden. Utstyret tilpasses individuelt på hentestedet – så alle som skal ha utstyr må være med å hente ut. Dersom ikke alt utstyr blir levert tilbake innen fornyelsesdato så vil man fornyes for 12 nye mnd. Man leier for 12 mnd av gangen.
  • Gjestepass
    Gjestepass kjøpes i Skimore-appen. Gjestepass (dagspass) kan benyttes en valgfri dag i ett av våre anlegg innenfor inneværende vintersesong.
  • Mobilbillett
    I appen din kan du enkelt switche til mobilbillett, slik at du slipper å bruke Keycard. På forsiden i Skimore appen din klikker du på mørkeblå firkant Medlemskap - Klikk Keycard - Bytt til mobilbillett - Aktiver mobilbillett - Sørg for at internett, bluetooth og geolokasjon er aktivert - Motta kode - Sveip for å aktivere
  • Bestille klatring
    Se egen kategori for KLATRING
  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Jeg har glemt noe i Skimore Kongsberg.
    Send en mail så fort som mulig til kontor@skimorekongsberg.no Beskriv hva som er gjenglemt eller mistet og hvor du tror du mistet/glemte det. Jo bedre beskrivelsen er jo lettere er det å bekrefte gjenstand (Farge, merke, modell, størrelse osv).
  • Jeg har glemt noe i Skimore Drammen
    Send en mail så fort som mulig til aktivitet@skimoredrammen.no Beskriv hva som er gjenglemt eller mistet og hvor du tror du mistet/glemte det. Jo bedre beskrivelsen er jo lettere er det å bekrefte gjenstand (Farge, merke, modell, størrelse osv).
  • Jeg har glemt noe i Skimore Oslo
    Send en mail så fort som mulig til info@skimoreoslo.no Beskriv hva som er gjenglemt eller mistet og hvor du tror du mistet/glemte det. Jo bedre beskrivelsen er jo lettere er det å bekrefte gjenstand (Farge, merke, modell, størrelse osv).
  • Sykkelutleie (Skimore Oslo)
    Vi har mer enn 50 sykler tilgjengelig vår utleie. Her kan du leie sykkel for turer fra Tryvann, eller be om frakt av sykler til ønsket sted. Vi kjøper inn sykler før hver sesong og tilbyr høy kvalitet på våre utleiesykler.
  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Sykkelutleie (Skimore Drammen)
    HER KOMMER DET SNART INFORMASJON
  • Sykkelutleie (Skimore Kongsberg)
    HER KOMMER DET SNART INFORMASJON
  • Skimore+
    Årsmedlemskap for utstyrsleie. Du kan ta med deg utstyret hjem og eller oppbevare det hos oss! Utstyret tilpasses individuelt på hentestedet – så alle som skal ha utstyr må være med å hente ut. Dersom ikke alt utstyr blir levert tilbake innen fornyelsesdato så vil man fornyes for 12 nye mnd. Man leier for 12 mnd av gangen.
  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Hvordan kommer jeg i kontakt med skiskolen?
    Send en mail til; skiskole@skimoredrammen.no skiskole@skimoreoslo.no skole@kongsberg-skisenter.no
  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Skoleavslutning • Teambuilding • Vennegjeng
    Ønsker dere et litt annerledes og unikt opplegg med masse frisk luft. Hos oss kan dere svinge dere i trærne eller rase av gårde svevende over bakken i en av vår mange zip-liner. I vår klatrepark trenger ingen å være supermann for å ha det skikkelig gøy, vi har løyper for alle aldre og nivåer. Med Oslomarka som nærmeste nabo har vi også tilgang til et eldorado for flotte sykkelopplevelser. Morsomme teams-leker fikser vi også . Mat og drikke stiller vi selvfølgelig med enten i lavvo eller i vår restaurant Vidsjå. Møte-/konferanserom har vi på Toppsenteret vårt. Kontakt oss på booking@skimoreoslo.no så syr vi sammen et opplegg for dere om det er to timer eller en hel dag dere ønsker.
  • Sykkeltur med guide
    Hva gir vel et bedre inntrykk av Oslo enn en tur som starter på Tryvann og guider deg gjennom Holmenkollen, Frognerparken og Bygdøy? Om ønskelig kan vi legge opp til piknik ute i det fri eller arrangere et besøk på et passende sted underveis. Ta kontakt for et tilbud som passer ditt behov: booking@skimoreoslo.no
  • Barnebursdag
    Er du lei lekeland og andre innebursdager? Ønsker dere et litt annerledes og unikt bursdagselskap? Hos Skimore Oslo arrangeres barnas fødselsdagsselskap ute i frisk luft, høyt oppe i trærne i Klatreparken! Du trenger ikke å være supermann for å begi deg ut i klatreparken – vi har løyper tilpasset alle ferdighetsnivåer. Mestringsgleden og jubelropene er høye! Her får dere en dag med gode historier og som barna tenker tilbake på med et stort smil. BURSDAGSPRISER: Inngang klatreparken: kr 275.- per person Komplett pakke: kr 395.- per person (inngang klatreparken, bord på Vidsjå, servering av hamburger-meny, taco buffet eller pizza med 1 enhet drikke, kule-is til dessert). Prisene forutsetter minimum 10 deltakere. Husk! For grupper med barn under 12 år må en voksen per hvert fjerde barn være med oppe i klatreparken. I helger betaler voksne som klatrer sammen med barna samme pris som den øvrige gruppen. Hverdager klatrer voksne gratis sammen med barna. Vårt bursdagsopplegg passer best til barn fra alderen 7-8 år og oppover. Vi anbefaler dere å sette av 3 timer i klatreparken, eksklusiv tid til evt. mat. Book din bursdag allerede i dag for å sikre deg en plass i parken! Ta kontakt for mer informasjon og tilbud på mail: booking@skimoreoslo.no
  • Jeg har kommunalt ledsagerbevis, slipper jeg kø?
    Vi godtar kommunalt ledsagerbevis på vintersesongen. Den som har ledsagerbeviset må ha gyldig billett. Ledsager får gratis gjestepass. Dette kan kun hentes ved personlig oppmøte i billettluke. Både ledsager (over 18 år) og den som ledsages må være tilstede. Det må fremlegges gyldig kommunalt ledsagerbevis med bilde. Den som har ledsagerbevis må enten kjøpe/ eller fremvise gyldig heiskort ved uthenting av gratis gjestepass. Egne rutiner for sitski, ta kontakt med billettluken. Man slipper ikke kø ved ledsagerbevis.
  • Ofte stilte spørsmål
    Her finner du noen spørsmål og svar som kanskje kan hjelpe deg med det du er ute etter. Om du ikke finner svar på det du leter etter her, så er du velkommen til å sende oss en mail under.
  • Vidsjå
    Vidsjå finner du vis a vis Toppsenteret, og byr på fantastiske spennende retter fra ulike verdenshjørner og noe godt å drikke. Vi har stor plass til å sitte ned å nyte måltidet! Vidsjå har et stort sushiutvalg til en meget god pris, i tillegg til påsmurte baguetter, hamburgere, bahn mi, wraps, fish n`chips og masse godt å drikke. Har du plass i magen finnes det også flere ulike deilige desserter. TAKE AWAY: Vi har også et stort utvalg av retter for take away. Du kan bestille fra vår rikholdige meny her, scanne QR-koden, eller på bestille på telefon +47 22 49 99 90. ÅPNINGSTIDER: Vi følger åpningstidene til Skimore Oslo >> Scan QR-koden eller klikk her for å komme til menyen. Kontakt Vidsjå: vidsjaa@skimoreoslo.no Restaurant Vidsjå – Tryvannsveien 64, 0791 Oslo
  • Arontunet Lodge
    Aron Tunet Lodge ligger idyllisk til nederst i bakken. Her serveres både varme og kalde retter i skisenterets åpningstider. Aron Tunet Lodge har dessuten alle rettigheter! Vi serverer noe for enhver smak, om du vil nyte en full middag eller bare ta med deg noe på farten. På menyen finner du blant annet dagens middag, varme supper, snacks, ferdig påsmurt, bakst, kioskvarer, kaffe og mineralvann. Sitt inne eller ute på vår solrike terrasse og nyt sola og utsikten inn i skisenteret! Kjøkkenet tilbyr også catering av mat til alle formål som lages på vårt storkjøkken. Planer om å arrangere selskap eller kick off med kollegaer? Aron Tunet Lodge leies ut til private arrangementer. Lokalet er velegnet for selskaper, samlinger og andre begivenheter for opptil 200 personer. Kontakt på arontunet@skimoredrammen.no / 98847170 / www.arontunetlodge.com
  • Skikroa
    Skikroa finner du i bunnen av bakken. Her er det sitteplasser til ca. 500 personer. Skikroa er skisenterets hovedkjøkken, her lages blant annet vår populære hjemmelagede Kanelsnurr og Gulasjsuppe. Det er også mulighet for å bestille mat på WeOrder. Da kan du bestille mat fra hele Skimore Kongsberg sitt område, du får en SMS når maten din er klar for henting. Anbefales å benytte seg av denne muligheten på travle dager. Vi serverer noe for enhver smak, om du vil nyte en full middag eller bare ta med deg noe på farten. På menyen finner du blant annet dagens middag, varme supper, hamburger, pølser, snacks, påsmurt, bakst, kioskvarer, kaffe og mineralvann. Sitt inne eller ute på vår verandaen og nyt sola og utsikten over skisenteret! Oppholdet er vårt flotte møterom. Fra oppholdets sin veranda har du flott utsikt over Skisenterets myldrende liv. Dette rommet kan du booke med ønsket servering. Passer for opptil 12 personer. Samuels Gruve er et lokale inne i Skikroa. I Samuels gruve finner du vår bar med alle rettigheter. Her serveres både varme og kalde retter i skisenterets åpningstider. Det er også her mulig å benytte seg av WeOrder. Sølvstua som ligger på toppen av Turisten er åpen på fine og solrike dager og kun uteservering. Her serveres det enkel mat og det er mulig å kose seg med både varm og kald drikke. Det er også mulig å booke våre lokaler til selskap. Vi tilbyr mat til store og små grupper. Våre lokaler er egnet til alt fra barnebursdag til konfirmasjon. Ta gjerne kontakt med oss på mail ang spørsmål rundt menyen, allergener, booking av mat eller booking av lokale. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med det du måtte lure på. Ris og ros mottas med takk. Kontakt på Ldr@skimorekongsberg.no / 91611178
  • Sølvstua
    Skikroa finner du i bunnen av bakken. Her er det sitteplasser til ca. 500 personer. Skikroa er skisenterets hovedkjøkken, her lages blant annet vår populære hjemmelagede Kanelsnurr og Gulasjsuppe. Det er også mulighet for å bestille mat på WeOrder. Da kan du bestille mat fra hele Skimore Kongsberg sitt område, du får en SMS når maten din er klar for henting. Anbefales å benytte seg av denne muligheten på travle dager. Vi serverer noe for enhver smak, om du vil nyte en full middag eller bare ta med deg noe på farten. På menyen finner du blant annet dagens middag, varme supper, hamburger, pølser, snacks, påsmurt, bakst, kioskvarer, kaffe og mineralvann. Sitt inne eller ute på vår verandaen og nyt sola og utsikten over skisenteret! Oppholdet er vårt flotte møterom. Fra oppholdets sin veranda har du flott utsikt over Skisenterets myldrende liv. Dette rommet kan du booke med ønsket servering. Passer for opptil 12 personer. Samuels Gruve er et lokale inne i Skikroa. I Samuels gruve finner du vår bar med alle rettigheter. Her serveres både varme og kalde retter i skisenterets åpningstider. Det er også her mulig å benytte seg av WeOrder. Sølvstua som ligger på toppen av Turisten er åpen på fine og solrike dager og kun uteservering. Her serveres det enkel mat og det er mulig å kose seg med både varm og kald drikke. Det er også mulig å booke våre lokaler til selskap. Vi tilbyr mat til store og små grupper. Våre lokaler er egnet til alt fra barnebursdag til konfirmasjon. Ta gjerne kontakt med oss på mail ang spørsmål rundt menyen, allergener, booking av mat eller booking av lokale. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med det du måtte lure på. Ris og ros mottas med takk. Kontakt på Ldr@skimorekongsberg.no / 91611178
  • Samuels Gruve
    Skikroa finner du i bunnen av bakken. Her er det sitteplasser til ca. 500 personer. Skikroa er skisenterets hovedkjøkken, her lages blant annet vår populære hjemmelagede Kanelsnurr og Gulasjsuppe. Det er også mulighet for å bestille mat på WeOrder. Da kan du bestille mat fra hele Skimore Kongsberg sitt område, du får en SMS når maten din er klar for henting. Anbefales å benytte seg av denne muligheten på travle dager. Vi serverer noe for enhver smak, om du vil nyte en full middag eller bare ta med deg noe på farten. På menyen finner du blant annet dagens middag, varme supper, hamburger, pølser, snacks, påsmurt, bakst, kioskvarer, kaffe og mineralvann. Sitt inne eller ute på vår verandaen og nyt sola og utsikten over skisenteret! Oppholdet er vårt flotte møterom. Fra oppholdets sin veranda har du flott utsikt over Skisenterets myldrende liv. Dette rommet kan du booke med ønsket servering. Passer for opptil 12 personer. Samuels Gruve er et lokale inne i Skikroa. I Samuels gruve finner du vår bar med alle rettigheter. Her serveres både varme og kalde retter i skisenterets åpningstider. Det er også her mulig å benytte seg av WeOrder. Sølvstua som ligger på toppen av Turisten er åpen på fine og solrike dager og kun uteservering. Her serveres det enkel mat og det er mulig å kose seg med både varm og kald drikke. Det er også mulig å booke våre lokaler til selskap. Vi tilbyr mat til store og små grupper. Våre lokaler er egnet til alt fra barnebursdag til konfirmasjon. Ta gjerne kontakt med oss på mail ang spørsmål rundt menyen, allergener, booking av mat eller booking av lokale. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med det du måtte lure på. Ris og ros mottas med takk. Kontakt på Ldr@skimorekongsberg.no / 91611178
  • Tårnstua
    INFO KOMMER TIL VINTERSESONGEN
  • Wyllerstua
    INFO KOMMER TIL VINTERSESONGEN
BACK_TO_TOP.png
bottom of page